Linggo, Agosto 26, 2012

maayong aga


MAAYONG AGA!!!

(kabay pa maayo kamo gihapon)

Sa mga nakaligad na simana, mabudlay ang inadlaw na buluhaton diri sa Iloilo. Wa-ay lang ako kahibalo basi nakadugang sa makabug-at na pangabuhi ang sobra ka-init na panahon. Kag  kon maglakat ka pa mabublay ang trapiko kag nagginutok sa dalan pakadto sa city proper bangud sa ginahimo na fly-over sa may atubangan sang UP. Idugang mo pa na pagbuksan mo ang gripo wala sin nagatubod na tubig. Haay sa sobra kainit, di ka makibot kon mainit man an ulo sang mga tao. Pagbukas mo pa sang TV o radio, mainit man an mga talakayon bangud sa lakat sang pulitika.  Ngaa parapit na eleksiyon. Kanya-kanya sing kabubut-on. Damo ang nagasiling sang mga disgusto ninda. Ugaling siyempre ibutang mo lang sa paminsaron mo sa gihapon na magpalingaw-lingaw lang kag nasa Pilipinas kita gani normal ang mga sining talan-awon.

Sa pag-estar ko diri, magnangin bahin na san kabuhi ko ang adlawan na pagbantay sang balita. Sa pagbugtaw ko sa kaagahon, una ko na ginahimo ang iturn-on ang radyo. Mag-abot man sa opisina, magbasa sang local na newspaper kag kon may oras maglantaw sa internet. Pagpuli sa hapon, ang local na balita sa TV ang ginabantayan ko. Kag sa gihapon pa ang Korean boss ko ang kabaylohanay ko san mga dalagan bangud sa pulitika. Bantay man talaga niya ang kabuhi sang mga local officials kay kung ano man na proyekto mag-angkon  kami, sila man ang pigaparapitan namon. Saka ginakabig na niya na amigo ang iban na pulitiko diri. Kay hipus lang ako sa kataason san sinuaysuay kan nagligad na binulan. Kon ano man ang pinamangkot niya, magsabat lang ako gikan sa kamatuoran na nabasa ko.

Bisan pa mabud-lay ang pangabuhi na di na kita makapugong na mag-ugtas, panumdoman lang naton na maging mas maayo sa paalabuton ang aton kabuhi. Padayon lang kita sa paghandum kag pagpangamuyo. Wala man sin di mabaton kon kita nagapati sa Ginoo kag makasarang na mag-obra san aton mga handum. Yuhum lang padayon.Ang may malipayon na kabuhi, amo an tao na may padayon na paglaum sa iya na tagipusuon.Madamo ang nagapalangga sa kaninyo.HALONG GID!!!

***cris had been telling me that i should be speaking Hiligaynon by now. nahihiya na daw kasi siya magtagalog especially when we are out. i'm really trying to learn but often i end up mixing it with tagalog and my bicol. i don't know if there will come a time that i could be fluent in his dialect.but i'll try & try.maybe in 50 years,hehehe...
3shahttp://images.multiply.com/common/smiles/love.png

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento