Lunes, Agosto 27, 2012

nakauli man gilayon

“I wish one day Anislag will be back in it’s old glorious days, when during fiestas people from the “bulod” as they say, and balikbayans will flock the streets and celebrate the barangay fiesta as it used to be. I wish to see a place that may not have been undergone major economic changes but is still lived with people who knows each other, who cares for each each other. Thus, the spirit of  “Anislagon” still exists.”

Haay! Finally pagkatapos ning usad na taon tapos pitong bulan, naka-uli man gilayon ako sa Bicol.  Paguna ko ngani di na madagos bata baga ayo bagyo. Maray ngani ta ayo man flight, bata su ticket ko namuna pa sakon sa Bicol. Haleer!! Talagang over na ang pagkamalilipngon ko. Amo ‘ato pasado alas-tres na kami nakaabot ni Jo sa airport. Siyempre tricycle sana kami pa paradan sa Anislag, maray kung galing kami international flight, sunduon man kinta kami, hehe. Feeling ko mainiton pag-abot namon, nakajacket palan pawno ako, feeling ko sa Baguio pa adon.

Amo man gilayon an Anislag, may nakita lang ako na bag-o  from last time, su mini-market sa may Centro. Talagang mini lang, mga bahay-kubo lang. saying di ko palan napikturan. Nag-adon ako sa may banding simban lang. parang dapat na talagang i-repaint. Wara man ako pang-donate kaya suggestion lang.






OUR LADY OF SALVATION PARISH CHURCH
ANISLAG, DARAGA, ALBAY

Siyempre dyawa sato pa pirmi namon pigulat an parada. Afterall , dangan mo mapi-feel na fiesta na ta makita mo ang kadakulan san taw pagkatapos ning parade. Ayo man kita festival na pig-organize an barangay, ang Napoli festival, NAPOLI daw ang dating ngaran san Anislag. Pero indi ko aram kon nyanga di naga-succeed. Sa pagkita ko lang kulang sa cooperation tapos pag-organize. Siguro kon maga-support lang ang mga taga-Anislag, lalo na su mga sa ibang lugar na na quite successful na, it could have been different. Or pirmi man na indi piga-prepararan an arog sadi na event. Maybe in years to come, maggagibo ako nin Miss Anislag Foundation para diyan. Joke lang, tibad ayo makabasa,hehe.

Haay itoon man sana su nagparada kaya pagkatapos ito man an mga taw. Kon dati na dakul pa an na-invite na mga schools para magparticipate, ngana duwa lang tapos as usual indi pa sila naka-proper na uniform, pawno sabi ninda, sa bulod man sana. Well, tibad sato pig-abangan sana pagparada ko kaya dakulon su mga taw,hehe.

THE ANISLAG BRGY. FIESTA PARADE 2007    
Sana sa sunod makita ko man su mga familiar faces na naga-uruli kon fiesta sa Anislag. Wara man ako gusto makita in particular, parang magayon lang na makita na nakarumdom man gilayon sinda kon din sinda alin. 

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento